• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 

 

Virtual Reality

 

Drukuj artykuł
Tomasz Piec, Aktualizacja: 22-05-2014 21:27:28

Projekt eSzkoła – Moja Wielkopolska.

 

program VR;

 

begin

 

WriteLn (‘Rzeczywistość wirtualna (ang. virtual reality, VR) – obraz sztucznej rzeczywistości stworzony przy wykorzystaniu technologii informatycznej. Polega na multimedialnym kreowaniu komputerowej wizji przedmiotów, przestrzeni i zdarzeń. Może on reprezentować zarówno elementy świata realnego [symulacje komputerowe], jak i zupełnie fikcyjnego’);

 

WriteLn (‘Opiekun grupy: mgr Tomasz Piec’);

 

WriteLn (‘Uczestnicy: Kowalska Patrycja, Wójcik Krzysztof, Szwałek Klaudia, Chodkiewicz Daniel, Morek Krzysztof, Szafran Paweł, Baryła Patrycja, Pluchrat Hubert, Kochanowski Jakub, Matuszczak Wojciech’);

 

WriteLn (‘Spotkania: każdy wtorek, sala nr 3, godz. 15:00 – 15:45, 15:50 – 16:35, 16:40 - 17:25);

 

WriteLn (‘Celem ogólnym projektu jest poszerzenie i doskonalenie wiadomości i umiejętności z informatyki – zapoznanie z najnowszymi technologiami i oprogramowaniem oraz przygotowanie przez uczestników projektu pomocy dydaktycznych do nauki informatyki w gimnazjum – tryby tekstowe systemów, Logo, Turbo Pascal, HTML’);

 

end.

VR

Celem ogólnym projektu jest poszerzenie i doskonalenie wiadomości i umiejętności z informatyki – zapoznanie z najnowszymi technologiami i oprogramowaniem oraz przygotowanie przez uczestników projektu pomocy dydaktycznych do nauki informatyki w gimnazjum – tryby tekstowe systemów, Logo, Turbo Pascal, HTML.

O regionie

nasz regionGimnazjum w Okonku
ul. Niepodległości 23 i 24
64-965 Okonek
Powiat złotowski
Województwo wielkopolskie
tel. 067 2660 395
e-mail:sekretariat@gimokonek.szkolna.net
WWW: http://gimokonek.szkolna.net/
Facebook: https://www.facebook.com/gimnazjum.okonek

O projekcie

Rzeczywistość wirtualna (ang. virtual reality, VR) – obraz sztucznej rzeczywistości stworzony przy wykorzystaniu technologii informatycznej. Polega na multimedialnym kreowaniu komputerowej wizji przedmiotów, przestrzeni i zdarzeń. Może on reprezentować zarówno elementy świata realnego [symulacje komputerowe], jak i zupełnie fikcyjnego.
Opiekun grupy: mgr Tomasz Piec.
Uczestnicy: Kowalska Patrycja, Wójcik Krzysztof, Szwałek Klaudia, Chodkiewicz Daniel, Morek Krzysztof, Szafran Paweł, Baryła Patrycja, Pluchrat Hubert, Kochanowski Jakub, Matuszczak Wojciech.
Celem ogólnym projektu jest poszerzenie i doskonalenie wiadomości i umiejętności z informatyki – zapoznanie z najnowszymi technologiami i oprogramowaniem oraz przygotowanie przez uczestników projektu pomocy dydaktycznych do nauki informatyki w gimnazjum – tryby tekstowe systemów, Logo, Turbo Pascal, HTML.